تجمع موبایل فروشان بوشهری مقابل اتاق اصناف
پیغام: در پی تعطیلی های سراسری بازار به دلیل گسترش ویروس کرونا در جامعه و قرمز شدن وضعیت بوشهر فعالان صنفی موبایل به اتاق اصناف مرکز استان بوشهر آمدند.
كدخبر: 120839
1399/09/06

پیغام: در پی تعطیلی های سراسری بازار به دلیل گسترش ویروس کرونا در جامعه و قرمز شدن وضعیت بوشهر فعالان صنفی موبایل  به اتاق اصناف مرکز استان بوشهر آمدند.

به گزارش«پیغام»؛ این معترضین می گویند: تعطیلی واحدهای صنفی موبایل فروش باعث مشکلات زیادی برای مردم بوشهر شده است.

روابط عمومی اتاق اصناف بوشهرنوشت، یکی از این افراد گفت: با تعطیلی واحدهای صنفی موبایل والدین دانش آموزان با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

این فروشنده افزود: عموم والدین بوشهری برای نصب نرم افزارهای آموزشی دچار مشکل می شوند، از طرفی با توجه به این که تعداد زیادی از استفاده کنندگان موبایل هوشمند در استان موبایل های قدیمی دارند که گاهی این موبایل ها هنگ می کند، باید حتما به واحد تعمیرات موبایل مراجعه نموده و رفع مشکل بنمایند.

وی تاکید کرد: تعطیلات عمومی و نیاز به استفاده از نرم افزارهای مختلف، واحدهای صنفی موبایل را قطعا به اولویت مردم تبدیل کرده است. زیرا زندگی در زمانه فعلی بدون استفاده از موبایل هوشمند عملا امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از فعالان صنفی موبایل می گفت: همه واحدهای صنفی تعمیرات موبایل از مدیران اتاق اصناف انتظار دارند که حمایت قاطعی از این فعالان صنفی کنند، زیرا ما شما را نماینده خود می دانیم.

وی در پایان ابراز داشت: تنها محل درآمد همه فعالان صنفی رسته موبایل از رونق داشتن بازار تامین می شود الان ما حتی نمی توانیم خرج روزانه خانواده های خود را تامین کنیم. دولت هم هیچ حمایت عملی از ما نمی کند.

منبع: