تاکید استاندار بوشهر به اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی
استاندار بوشهر با بیان اینکه رئیس جمهور و مجموعه وزارت نفت در اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در پارس جنوبی تاکید دارند گفت: امدواریم با تقویت این نگاه و بهره‌برداری از سایر پروژه‌ها و تقویت صنایع پایین دستی شاهد تحول در این حوزه باشیم.
كدخبر: 120852
1399/09/06

پیغام: استاندار بوشهر با بیان اینکه رئیس جمهور و مجموعه وزارت نفت در اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در پارس جنوبی تاکید دارند گفت: امدواریم با تقویت این نگاه و بهره‌برداری از سایر پروژه‌ها و تقویت صنایع پایین دستی شاهد تحول در این حوزه باشیم.

به گزارش«پیغام»به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح پروژه‌های پارس جنوبی در عسلویه با  حضور رئیس جمهور از طریق ارتباط تصویری اظهار داشت: وزارت نفت در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند که افتتاح پروژه‌های مهم در منطقه پارس‌جنوبی نشان از تلاش شبانه‌روزی این مجموعه است.

وی بهره‌برداری از طرح‌های مهم و عظیم در پارس‌جنوبی را مایه افتخار و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: پارس‌جنوبی نقش مهمی در اشتغال به ویژه نیروهای بومی دارد که رئیس جمهور و مجموعه وزارت نفت به این مهم تاکید دارند.

استاندار بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی وزارت نفت تا جایی که امکان دارد، نیروهای انسانی منطقه پارس‌جنوبی از میان افراد منطقه و متخصص بومی برمی‌گزیند.

گراوند تصریح کرد: امید می‌رود با تقویت به‌کارگیری نیروهای بومی و متخصص استان بوشهر و بهره‌برداری از سایر پروژه‌ها به ویژه صنایع پایین دستی در پارس‌جنوبی شاهد تحول بیشتری در منطقه پارس جنوبی باشیم.

منبع: