۱۰۰ تخت به بیمارستان‌های تامین اجتماعی بوشهر اضافه می‌شود
پیغام: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: کار‌های لازم برای توسعه تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان‌های سلمان فارسی بوشهر، مهر برازجان و حضرت نبی اکرم عسلویه صورت گرفته است.
كدخبر: 123679
1399/10/14

به گزارش «پیغام»؛ دکتر زهرا نویدی فرد با اشاره به مجوز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر افزایش صد تخت بستری به مجموعه تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی استان  بیان کرد: همه اقدامات و کار‌های لازم به منظور بهره برداری از طرح توسعه تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان‌های سلمان فارسی بوشهر، مهر برازجان و حضرت نبی اکرم عسلویه صورت گرفته و به زودی شاهد بهره بردازی از تخت‌های بستری در این سه مرکز درمانی خواهیم بود.

او افزود: تکمیل فرایند تهیه و خرید تجهیزات بیمارستانی و برگزاری مناقصه و انجام مراحل تشریفات اداری و روانه شدن تجهیزات مورد نیاز، راه اندازی تخت‌های توسعه‌ای بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان به مرحله نهایی رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر ادامه داد: با توسعه تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی استان خدمات این مراکز از لحاظ کیفی و کمی به شکل قابل توجهی ارتقاء خواهد یافت.

نویدی فرد همچنین با اشاره به توسعه سایر مراکز درمانی در استان بیان کرد: ساخت و راه‌اندازی مراکز درمانگاهی تامین اجتماعی در شهر‌های برازجان، خورموج و جم مراحل نهایی خود را سپری می‌کنند و در ماه‌های آینده شاهد راه‌اندازی این مراکز خواهیم بود.

منبع: