وکیل خانواده قاضی منصوری: همراهی یک خانم با منصوری صحت دارد
وکیل خانواده غلامرضا منصوری درباره شایعاتی مبنی بر همراهی یک خانم با غلامرضا منصوری گفت: این موضوع صد در صد صحت دارد.
كدخبر: 123750
1399/10/17

پیغام: وکیل خانواده غلامرضا منصوری با بیان اینکه ابهامات زیادی پیرامون این پرونده وجود دارد و تاکنون گزارش و اطلاعاتی به دست ما نرسیده است، شایعاتی مبنی بر همراهی یک خانم با غلامرضا منصوری را تایید کرد!

به گزارش «پیغام» به نقل ازایلنا، وکیل خانواده غلامرضا منصوری گفت: ابهامات زیادی پیرامون این پرونده وجود دارد و تاکنون گزارش و اطلاعاتی به دست ما نرسیده است بر همین اساس در جهت رفع ابهامات، لایحه‌ای به بازپرس ارائه خواهیم داد که در آن لایحه افرادی که لازم است برای رفع ابهامات احضار شوند را معرفی کرده‌ایم.

سید محمود علیزاده طباطبایی در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری، اظهار کرد: متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است. قرار بود ملاقاتی با سفیر رومانی در تهران داشته باشیم که اعلام شد سفیر تغییر خواهد کرد و باید با سفیر جدید ملاقات داشته باشیم.

وکیل خانواده غلامرضا منصوری افزود: ابهامات زیادی پیرامون این پرونده وجود دارد و تاکنون گزارش و اطلاعاتی به دست ما نرسیده است. حتی اموال و اجناسی که همراه قاضی منصوری بوده به دست خانواده نرسیده است. از بازپرسی به ما گفته شد که اموال را به وزارت امور خارجه تحویل داده‌اند در صورتی که به وزارت امور خارجه مراجعه کردیم و گفتند به آن‌ها تحویل داده نشده است؛ بنابراین ابهامات بسیاری وجود دارد و ما در حال بررسی این ابهامات هستیم.

وی گفت: در جهت رفع ابهامات، لایحه‌ای به بازپرس ارائه خواهیم داد که در آن لایحه افرادی که لازم است برای رفع ابهامات احضار شوند را معرفی کرده‌ایم و توضیحاتی خدمت بازپرس ارائه داده‌ایم.

علیزاده طباطبایی بیان کرد: طبق فایل‌های صوتی و تصویری که تا چند ساعت قبل از حادثه از قاضی منصوری موجود است، روحیه ایشان به هیچ وجه متناسب با روحیه کسی که قصد خودکشی دارد، نیست. افرادی که با وی در ارتباط بودند و همچنین افرادی که مانع بازگشت منصوری به کشور شدند، باید احضار شوند و به عنوان مطلع، از آن‌ها کسب اطلاع شود و بعد از اینکه بازپرس اطلاعات را جمع‌آوری کرد، متهمان قضیه مشخص شوند و تحقیقات انجام شود.

وکیل خانواده قاضی منصوری ادامه داد: کسانی که ایرانی هستند باید به کشور احضار شوند، کسانی هم که در خارج از کشور هستند، بازپرس می‌تواند برای انجام تحقیقات به خارج برود و اطلاعات کسب کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چندی پیش شایعاتی مبنی بر همراهی یک خانم با غلامرضا منصوری مطرح شد؛ آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: این موضوع صد در صد صحت دارد. در این لایحه اسم این خانم ذکر شده است تا از ایشان نیز کسب اطلاع شود.

منبع: