تیم فوتبال شاهین بوشهر بازیکن خلاق ندارد
پیغام: مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: این تیم به استثناء محمد ابراهیمی، بازیکن خلاقی جلوی زمین ندارد تا بتواند با استفاده از هوش فردی روی دروازه حریف ایجاد موقعیت کند.
كدخبر: 123826
1399/10/22

به گزارشـ«پیغام» به نقل ازایرنا، مهدی کریمیان روز دوشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر چوکا تالش به رسانه‌ها  اعلام کرد: روند بازی به گونه‎ای بود که شاهین سوار بر جریان بازی بود و با تمام احترام به تیم حریف، آنها تنها اقدام به دفاع کردند که این هم هنر آنها بود و ما باید می‌دانستیم چطور باید گلزنی کرد.

وی بیان کرد: دست و بال تیم شاهین بسته است و چیزی که کادرفنی می‎بیند این است که این تیم نیاز به بازیکنانی برای خلق موقعیت دارد.

کریمیان ادامه داد: با توجه به دیر بسته شدن تیم در این چند هفته گذشته کادر فنی تلاش خود را بکار گرفته تا تیم بتواند با رسیدن به شرایط هارمونی به خوبی فوتبال ارائه کند.

وی گفت: تیم شاهین با پیشرفت خوب خود اکنون به مالکیت توپ در زمین دست پیدا کرده و با اتکا به داشته‎های خود باید صبر کرد تا هدف مدنظر فراهم شود.

کریمیان یادآور شد: شاهین امروز در دیدار با چوکا از بازیکن غیرتخصصی در خط حمله استفاده کرد و وقتی کمبود بازیکن وجود دارد باید طوری بازی کرد که کمبودها پوشش داده شود.

وی اظهار کرد: وقتی چوکا به دفاع محض رفت و فضا به تیم شاهین نمی‌داد، با وجود رساندن توپ به خط حمله نیز موفق به گلزنی نمی‌شدند این درحالی است که بازیکن باید با خلاقیت خود نظم خط دفاعی تیم حریف را برهم بزند.

کریمیان در ارتباط با عملکرد داور این دیدار گفت: داوری در مجموع خوب بود و این تیم شاهین است که باید به نحوی بازی را هدایت کند که تمام امتیازها را جمع  و در نیم فصل دوم حسرت آنها را نخورد.

وی افزود: اکنون با وجود کمبود بازیکنان امید است شاهین خود را در کورس مدعیان حفظ کند و در نیم فصل نیز با جذب بازیکنان جدید زمینه تقویت تیم برای موفقیت در نیم فصل دوم فراهم شود.

کریمیان در ارتباط با بازیکنان نیمکت نشین اظهار کرد: هر بازیکنی که در تمرین خوب کار کند مربی از آن استفاده می‎کند و شاید شاهین اکنون تنها تیمی است که ۹۰ درصد بازیکنان در بازی‎ها بکارگیری شدند.

شاهین بوشهر با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت و تیم چوکا تالش نیز با ۶ امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

تیم شاهین بوشهر در هفته دهم رقابت‌ها در خارج از خانه به مصاف تیم آرمان گهر می‌رود و تیم چوکا تالش نیز در خانه با فجر شهید سپاسی شیراز دیدار می‌کند.

منبع: