پلیس بوشهر بر دست سارقان طلا دستبند زد
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: چهار عضو باند سارقان طلا از منزل دستگیر شدند و ۲۱ فقره سرقت کشف شد.
كدخبر: 123854
1399/10/23

به گزارش «پیغام»، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در دو هفته پایانی آبان امسال، سرقت طلا از منزل در شهر بوشهر افزایش یافت، در همین زمینه ماموران و کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با بررسی صحنه‌های سرقت و رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی، هویت سارقان را شناسایی کردند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی منسجم چهار نفر از اعضای این باند را که ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: سارقان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی با ارائه شواهد و مدارک به ۲۱ فقره سرقت طلا از منزل در شهر بوشهر و اصفهان اعتراف کردند.

واعظی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این افراد با پرسه زدن در کوچه‌ها و محله‌های مختلف منازل خالی از سکنه را زیر نظر می‌گرفتند و در فرصتی مناسب با استفاده از ابزار مخصوص و در کمترین زمان ممکن طلا و جواهرات قیمتی را به سرقت می‌بردند.

او با اشاره به اینکه یک دستگاه خودرو سواری در این زمینه توقیف شده است، بیان کرد: کارشناسان مربوط ارزش اموالی را که اعضای این باند در شهر بوشهر سرقت کرده بودند، حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

منبع: