انشعاب برق غیرمجاز عامل خاموشی‌های ناخواسته در شبکه برق
سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: انشعاب‌های غیرمجاز منجر به ایجاد تلفات، افزایش بار شبکه و اعمال خاموشی‌های ناخواسته در شبکه برق می‌شوند.
كدخبر: 123936
1399/10/28

به گزارش «پیغام»؛ صادق زنده بودی اظهار داشت: طرح جهادی کشف و جمع‌آوری انشعاب برق غیرمجاز، دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال و تعدیل روشنایی معابر با هدف اعمال مدیریت مصرف گاز و برق و کاهش بار شبکه در استان بوشهر آغاز شد.

وی گفت: انشعاب‌های غیرمجاز منجر به ایجاد تلفات، افزایش بار شبکه و اعمال خاموشی‌های ناخواسته در شبکه برق می‌شوند که ساماندهی آن‌ها در استان بوشهر هدف اساسی این مانور است.

زنده بودی افزود: با توجه به اینکه در روز‌های اخیر فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به کمبود برق در کشور دامن زده است، کشف و قطع برق این دستگاه‌ها در استان آغاز شده است.

وی گفت: اولویت نخست این شرکت تأمین برق مشترکان خانگی است و به همین منظور همه ظرفیت‌ها برای تأمین برق پایدار آن‌ها به‌کار گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به کمبود گاز در برخی از استان‌های کشور، از مشترکان انتظار می‌رود در راستای تأمین برق و جلوگیری از خاموشی، مدیریت مصرف گاز و برق را در اولویت قرار دهند.

منبع: