طرح پرسش از شهردار خارگ کلید خورد
عضو شورای شهر خارگ از آغاز طرح پرسش از شهردار این جزیره خبر داد.
كدخبر: 123965
1399/10/29

به گزارش «پیغام»؛ بهروز خواجه، در گفت وگو با ایلنا با اعلام  این خبر افزود : هرچه شهرداری شهر خارگ به انتهای دوره خود نزدیک‌تر  می شود، نارضایتی شهروندان از عملکرد این مجموعه  نیز بیشتر می شود.

این عضو شورا با بیان اینکه نارضایتی‌ها در دوره جاری شورای شهر به اوج رسیده،افزود: این مسئله نشان از ضعف مدیریت شهری در تحقق اهداف و برنامه‌های این مجموعه در ابتدای دوره و اهمال در رفع مطالبات به حق شهروندان دارد که باوجود تذکرهای فراوان به حال خود رها شده‌اند. اینها همه باعث شده تا تجدید‌نظر در رویکرد شورای شهر در قبال شهرداری الزامی شود.

او افزود : کم کاری در پیگیری موضوع مهم طرح جامع شهری که اولویت مهم  مطالبات شهروندان در این دوره است یکی از دلایل  طرح پرسش از شهردار است.موضوعی که پیگیری آن وظیفه ذاتی شهرداری است.

خواجه اضافه کرد : افزون بر این ،بی توجهی به مطالبات و حقوق پرسنل در شرایط دشوار اقتصادی حاکم بر جامعه که سبب نارضایتی شدید آنها و وارد آمدن فشار فراوان به معیشت‌شان شده ، از دیگر دلایل پرسش از   شهردار  است.  

خواجه در ادامه، عدم پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌های شهرداری در ماه های گذشته را یکی دیگر از کم کاری‌های شهرداری در این دوره ذکر کرد وگفت: بسیاری از پروژه ها تقریبا تعطیل هستند. میلیون‌ها تومان بیت‌المال برای تمام نشدن ساخت فاز اول پروژه پارک آبی جزیره به دلیل ضعف اجرایی در پیاده کردن کد‌های ارتفاعی در زیر خاک مدفون شده است . 

به گفته این عضو شورا  اجرای پروژه ناکارآمد کانال دفع آب‌های سطحی میدان امام‌خمینی هم که بر خلاف طرح مشاور  انجام شده  مشکلات  زیادی را هنگام بارندگی برای شهروندان ایجاد کرده ،که همه اینها دلایل ما برای پرسش از شهردار خارگ است.

شهردار جزیره خارگ عبدالحمید صفایی است که از سال ۹۶ تا کنون در این پست مشغول خدمت است.

 

منبع: