تیم فوتبال امید گناوه همچنان یکه تاز میدان
پیغام: تیم فوتبال امید گناوه نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با کسب نتایج درخور همچنان یکه تازی می‌کند و پس از گذشت پنج هفته بدون باخت در صدر گروه خود قرار دارد.
كدخبر: 124012
1399/11/03

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، مسئولان تیم امید گناوه که سال دوم خود را در لیگ دسته دوم تجربه می‌کند، برای حضور در فصل جدید به دلیل مشکلات مالی قصد فروش این تیم و انصراف  از لیگ را داشتند که  پس از کش و قوس‌های فراوان، از موضع خود منصرف شدند و  به رغم همه مشکلات باتوجه به نیازی که در سطح شهرستان احساس کردند و قول‌هایی که مسئولان مربوطه به آنان دادند، تصمیم به حضور در این دوره گرفتند.

مسئولان این تیم برای نگه داشتن و نفروختن این تیم چندین جلسه با مسئولان استانی و شهرستانی نشست‌های متعددی برگزار کردند و از آنان خواستند برای پویایی فوتبال این منطقه به آنان کمک کنند.

اگرچه سئولان مرتبط در شهرستان گناوه  تاهنوز به وعده‌های داده شده خود عمل نکرده‌اند، اما کادرفنی امید گناوه با یک مجموعه کاردان و با تجربه بالاخره وارد کارزار لیگ دسته دو شدند و قبل از شروع فصل جدید در نقل و انتقالات با حساسیت، ریزبینی و فیلتر سخت‌گیرانه مهره‌های با تجربه، اخلاق مدار و متعصبی را از سراسر ایران و بهترین بومی‌های شهر و استان بوشهر را به خدمت گرفتند.

کادر فنی امید در کمال متانت و آرامش و به دور از هر جنجالی بخوبی کار آنالیز حریفان و تاکتیک‌های لازم را برای هر دیدار اتخاذ می‌کنند تا به هدف خود که صعود به لیگ دسته اول است، نایل شوند.

این تیم که هدایت آن را حسین عبداللهی از مربیان بومی و مجرب شهرستان برعهده دارد، توانسته در برابر تیم‌های متمول و مربیان پرآوازه و باسابقه حضور داشتن در تیم‌ ملی و لیگ برتر کشور پس از گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با  ۳ برد ، ۲ مساوی و بدون باخت با  ۸ گل زده و ۳ گل خورده و  تفاضل گل ۵، یازده امتیاز کسب کند و در رده اول گروه الف قرار گیرد.

اولین دیدار این تیم با ملی حفاری اهواز صفر بر صفر شد، در برابر علم و ادب تبریز  ۲ بر ۲ مساوی کرد،  شهرداری بندرعباس را  ۲ بر یک شکست داد ، بازی چهارم را با نتیجه  ۳ برصفر مس نوین کرمان برد و در گچساران تیم نفت وگاز این شهر را  یک بر صفر شکست داد.
سرمربی تیم فوتبال امید گناوه گفت: این تیم  برای ایجاد زمینه‌های آرامش و راحتی بازیکنان تا سرحد توان تلاش کرده و توانسته بهترین شرایط موجود را برای آنان فراهم کند.
حسین عبداللهی افزود:  هرچند برخی مسئولان شهری به وعده‌های خود برای کمک مالی عمل نکردند و تنها مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر مساعدت کرده‌است،  اما با تحمل فشارهای فراوان و به صورت شخصی مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم تا در فضایی آرام و بدون دغدغه بازیکنان خود را برای رقابت با باشگاه‌های ثروتمند و قدرتمند آماده کنیم.
وی گفت: در لیگ دسته دوم کشور که لیگ سختی است همه تیم‌ها دوست دارند که در رده بالای جدول قرار گیرند و در گروه امید گناوه ۶ تیم خوب مدعی صعود به لیگ دسته اول هستند و در این میان هر تیمی بتواند تمرکز لازم را داشته باشد، موفق خواهد شد.

سرمربی امید گناوه بیان کرد: نکته مهم و حائز اهمیت در این تیم همدلی و اتحاد بین بازیکنان نام آشنا و بزرگ خود با کادر فنی است که این مهم  تاکنون باعث صدرنشینی این تیم شده‌است و به عنوان شاه کلید موفقیت‌های بدست آمده تا هدف اصلی که صعود به لیگ یک است، ادامه خواهد داشت.

امید گناوه در پایان هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور در صدر جدول گروه الف قرار دارد و تیم‌های اسپاد تهران، سپیدرود رشت، شهرداری همدان، علم و ادب تبریز، وستاتوربین تهران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، مس نوین کرمان، ایرانجوان بوشهر، فولادنوین اهواز، محتشم تبریز، نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس به ترتیب در رده‌های دوم تا چهاردهم قرار دارند.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است که در پایان، تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند و تیم‌های دوم هر گروه در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سه سقوط خواهند کرد.

منبع: