بانوی پیر مقهور پسر بوشهری
چهارشنبه شب، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای ایرانی ها لذت دیگری داشت. جایی که پورتو با درخشش ستاره بوشهری خود مهدی طارمی، دو بر یک در ورزشگاه خانگی، یوونتوس را شکست داد.
كدخبر: 124530
1399/11/30

پیغام: چهارشنبه شب، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای ایرانی ها لذت دیگری داشت. جایی که پورتو با درخشش ستاره بوشهری خود مهدی طارمی، دو بر یک در ورزشگاه خانگی، یوونتوس را شکست داد.

به گزارش «پیغام» به نقل از خبرنگار ایسنا، مهدی طارمی با گل ثانیه ۶۳ خود به یاران پیرلو دومین گل سریع تاریخ مرحله حذفی را به ثمر رساند. این سومین گل سریعی بود که یوونتوسی ها در تاریخ لیگ قهرمانان دریافت کردند. 

طارمی حالا با زدن ۹گل در ۱۱بازی اخیر خود در لباس پورتو، تبدیل به ستاره ای بی جایگزین برای تیم کنسیسائو شده است.

بیست سال پیش این مهدی مهدوی کیا بود که دروازه بانوی پیر را گشود و طارمی با گلی که شب گذشته به «بیانکونری»ها زد تبدیل به پنجمین گلزن ایرانی این رقابت ها شد.

در دومین تقابل طارمی با کریس رونالدو، این مهاجم ایرانی بود که فاتح مسابقه بود.

و حالا درخشش ستاره بوشهری سوژه رسانه های بین المللی شده است. از صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا که تاریخچه گلزنی ایرانی ها را در چمپیونزلیگ بازتاب داد تا صفحات ورزشی معتبری همچون «۴۳۳» و صفحه رسمی باشگاه پورتو که این روزها زبان فارسی یک پای ثابت کری خوانی هایش شده است.

اما شاید جالب ترین واکنش به موفقیت های طارمی را یک گروه بورسی داشت. یکی از این کانال ها نوشت: «تو معاملاتتون مثل مهدی طارمی باشید!
اگر شکست خوردید یا ضرر کردید و بهتون خندیدند، براتون مهم نباشه.
تلاش و تمرین و مطالعه کنید.
بالاخره یه روز به یوونتوس ِ بورسی تون گل میزنید و اون روز شما می‌خندید.»

منبع: