کرونای بلای جان دو نفر دیگر شد
پیغام: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: دو نفر دیگر به فهرست قربانیان کرونا در این استان افزوده شدند و تعداد قربانیان به ۸۷۹ رسید.
كدخبر: 124567
1399/12/03

به گزارش«پیغام»؛ دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا به ثبت رسید که یکی آقایی است با ۸۵ سال سن و با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت و دیگری خانمی با ۶۳ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت.

او ادامه داد: تعداد جانباختگان کرونا در استان بوشهر تا امروز ۸۷۹ نفر است که از این تعداد ۱۵ نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۷۶ بیمار در این بخش‌ها به سر می‌برند.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۲ بیمار از بستری‌ شدگان بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد پنج نفر به کرونا مبتلا بودند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۶ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۰ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و ۸۱۸ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

کشمیری افزایش آمار مبتلایان را زنگ خطری برای استان عنوان کرد و از مردم خواست شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

 

  

منبع: