از دوچرخه سوار ایرانگرد در خورموج استقبال شد+عکس
پیغام: سید مسعود طباطبایی هنرمند جانباز که تور ایرانگردی خود با دوچرخه و شعار "زنده نگه داشتن حماسه سازان تاریخ و شهدای انقلاب" از شهرستان جلفا آغاز کرده‌است، در شهر خورموج استان بوشهر مورد استقبال قرار گرفت.
كدخبر: 124568
1399/12/03

به گزارش «پیغام»؛ این هنرمند در گفت و گو با ایرنا گفت: هدف از این تور ایرانگری با دوچرخه که از مردادماه سال جاری آغاز کرده‌ام، حفاظت از محیط زیست است.

وی افزود: در این ارتباط تاکنون در طول مسیر این سفر بیش از یکهزار اصله نهال کاشته‌ام.

طباطبایی که جانباز ۶۵ درصد دوران دفاع مقدس ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ ایرانگردی با دوچرخه را آغاز کرده‌ام و تاکنون استان‌های مختلف کشور را با دوچرخه رکاب زده‌ام.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک سفر به دور دنیا را با هدف نشان دادن اقتدار ایرانی آغاز خواهم کرد و در این سفر تلاش می‌کنم به جهانیان اثبات کنم جانباز ایرانی تا توان دارد از فعالیت باز نخواهد ایستاد.

طباطبایی با قدردانی از حمایت های ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی و ورزش وجوانان شهرستان دشتی و شهرداری خورموج اظهارداشت: خورموج را شهری زیبا و فرهنگ دوست و هنرپرور دیدم و سابقه شهرستان دشتی نیز خبر از هنرمندی، عالم پروری و مجاهدت مردم این دیار می‌دهد.

این هنرمند عشق به سفر و دوچرخه‌سواری را موجب تشویق خود به این تور عنوان کرد و  گفت: در مسیر با بارندگی باران و برف نیز مواجه بودم ولی عشق به شهدا و مردم سختی‌ها را آسان می‌کند.

مسعود طباطبایی متولد ۱۳۴۴ تهران، متاهل و دارای ۲ فرزند است که در بهمن ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی نفت شهر مجروح و ۶۵ درصد جانبازی دارد.

مدیر گروه سینمائی - تلویزیونی غزال فیلم از ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، تهیه کنندگی فیلم اپیزودیک، فعالیت در ۳۰ فیلم و سریال به عنوان بازیگر و فعالیت در صنایع دستی، مجسمه سازی و ویتراکاری از سوابق هنری مسعود طباطبایی است.

منبع: