نمایشگاه بهاره در هیچ نقطه‌ای از این استان برگزار نمی‌شود
پیغام: رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا نمایشگاه بهاره کالا در هیچ نقطه‌ای از این استان برگزار نمی‌شود و فروش فوق‌العاده اصناف جایگزین آن مطرح شده‌است.
كدخبر: 124586
1399/12/04

به گزارش «پیغام»؛ مصطفی گراشی  در گفت‌وگو با ایرنا افزود: به همین دلیل طرح فروش فوق‌العاده اصناف برای حمایت از مردم در خرید شب عید مطرح شده‌است و واحدهای صنفی پوشاک، کیف و کفش، قنادان، آجیل و خشکبار و لوازم خانگی کوچک در این طرح شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط پنج گروه صنفی برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده اصناف با مراجعه به اتحادیه‌ای که پروانه کسب خود را از آن دریافت کرده‌اند، مراجعه و ثبت‌نام کنند.

گراشی اعلام کرد: سقف تخفیف برای این فروش فوق‌العاده ۲۰ درصد زیر قیمت متعارف بازار است و اتحادیه شرایط قیمت‌گذاری، کیفیت کالا و تعداد مشتریان در واحد صنفی براساس پروتکل‌های بهداشتی را تعیین می‌کند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر با بیان اینکه در زمان حاضر در بوشهر ثبت نامی از سوی واحدهای صنفی صورت نگرفته است، اعلام کرد: برای معرفی طرح به اتحادیه‌ها اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است و واحدهای صنفی هنوز زمان کافی برای ثبت نام در این طرح دارند.

گراشی اضافه کرد: فروش فوق‌العاده اصناف در استان بوشهر از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد که با توجه به شیوع کرونا مزیت‌های بسیاری نسبت به نمایشگاه بهاره دارد و فرصت مناسبی برای فروش واحدهای صنفی است.

وی با اشاره به آسیب‌های وارده به اصناف بر اثر شیوع کرونا، بیان کرد: لازم است دولت حمایت بیشتری از واحدهای صنفی آسیب‌دیده داشته باشد.

 

 

 

منبع: