تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان اسفند
پیغام: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان اسفند خبر داد.
كدخبر: 124596
1399/12/05

به گزارش «پیغام»؛ سرهنگ قدرت الله کشکولی با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از ۱۸ آبان امسال بیان کرد: با تدابیر صورت گرفته در این طرح، موتورسیکلت‌های رسوبی که در سال‌های ۹۰ تا ۹۸ در پارکینگ‌ها توقف داشته‌اند با برطرف کردن موانع و ایجاد شرایط خاص ترخیص می‌شوند.

او افزود: مهلت اجرای این طرح در پایان بهمن به پایان رسید، اما با توجه به استقبال و اقدام مالکان موتورسیکلت‌ها برای آزادسازی وسایل نقلیه خود و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تا پایان اسفند ۹۹ تمدید شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه در این طرح تسهیلات ویژه‌ای برای رعایت حال شهروندان و تسهیل و تسریع در فرایند ترخیص در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بر این اساس امکان ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی بدون پلاک، بدون بیمه نامه، فاقد گواهینامه وهمچنین تقسیط جرایم فراهم شده است.

کشکولی گفت: پلیس به مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌هایی که تا قبل از سال ۱۳۹۹ توقیف شده‌اند و در پارکینگ نگهداری می‌شوند توصیه می‌کند که در بازه زمانی تعیین شده با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و از فرصت ایجاد شده برای ترخیص موتورسیکلت خود استفاده کنند.

 

منبع: