بوشهر امروز را بدون فوتی کرونا پشت سر گذاشت
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: این استان امروز را بدون فوتی کرونا پشت سر گذاشت تا شمار قربانیان ۸۸۳ نفر باقی بماند.
كدخبر: 124682
1399/12/08

به گزارش «پیغام» ؛ دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۸ اسفند ۷۶ نفر است.

او ادامه داد: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳ مورد به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه در حال حاضر ۱۴ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۶ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۸ اسفند اعلام شد گفت: امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به جانباختن ۸۸۴ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس عنوان کرد: از مجموع موارد فوت‌شده، ۸۶۵ مورد به‌طور قطعی مبتلا به کرونا و ۱۹ نفر نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.

دکتر کشمیری بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۰ هزار ۱۱۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

منبع: