پل ورودی بندر گناوه افتتاح شد
پیغام: پل ورودی بندرگناوه از سمت ضلع شرقی این شهر که از دغدغه و مطالبه مردمی بود، روز چهارشنبه افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.
كدخبر: 124760
1399/12/13

به گزارش «پیغام»؛ شهردار بندرگناوه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پل جدید ورودی گناوه، به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم و از طرح‌های ضروری و نیازهای اصلی این بندر تجاری و گردشگری تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

سیدجواد حسینی حقیقی افزود:  عملیات اجرایی پل ورودی گناوه در بهمن ماه ۱۳۹۸ با جمع آوری پل فلزی موقتی توسط شهرداری این بندر آغاز شد.

وی گفت: با گذشت زمان و آسیب‌های پایه‌های پل موقت فلزی  هر لحظه بیم حادثه‌ای برای همشهریان و هموطنان وجود داشت که احداث پل جدید  استاندارد در دستور کار قرار گرفت و در مدت یک سال تکمیل شد.

حسینی حقیقی اضافه کرد: برای احداث پل جدید  با  ۱۲ متر عرض و ۶۱ متر طول، ۱۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری گناوه هزینه شده‌است.

شهردار گناوه ادامه داد: پل ورودی گناوه در جریان سیل سال ۱۳۸۲   تخریب و تردد خودروها  مسدود شد که با توجه به نیاز  یک پل فلزی موقت نصب و مقرر شده بود تا پل بتنی جدید با استانداردهای لازم در مدت زمان کوتاه احداث شود اما ۱۶ سال طول کشید.

منبع: