شهروندان بوشهری منازل مبله غیرمجاز را به پلیس اطلاع دهند
پیغام: پلیس بوشهر از شهروندان خواست هر گونه اطلاعی درباره فعالیت منازل مبله غیرمجاز در شهرستان‌های استان دارند، اطلاع دهند.
كدخبر: 124786
1399/12/15

به گزارش«پیغام»؛ رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم، و برخورد با منازل مبله بدون مجوز از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعی در خصوص فعالیت منازل مبله غیرمجاز در شهرستان‌های استان دارند با ارسال پیامک به شماره تلفن ۰۹۹۰۲۰۹۴۵۹۹ و یا تماس با شماره ۱۱۰ و ۱۹۷، اطلاع دهند.

سرهنگ محسن خورشیدی افزود: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروز و مسافرپذیر بودن استان بوشهر، و به علت اینکه منازل مبله غیر مجاز قابل شناسایی و نظارت سازمان‌های متولی نیستند، این مکان‌ها می‌تواند محل امنی برای اسکان مجرمان باشند.

او با اشاره به اینکه منازل مبله غیرمجاز مشکلات بهداشتی، امنیتی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی به دنبال دارند، هشدار داد: کسانی که بدون گرفتن مجوز از مراجع ذیصلاح، منازل مبله اجاره می‌دهند و در این خصوص تبلیغ می‌کنند، تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوههر با بیان اینکه در بعضی از منازل مبله جرائم امنیتی و یا منافی اخلاق و عفت عمومی رخ می‌دهد، عنوان کرد: بر اساس پرونده‌های قضائی تشکیل شده، در برخی از این منازل اموال مسافران و مستاجران به سرقت می‌رود و یا با نصب دوربین مدار بسته مخفی از حریم خصوصی آن‌ها تصویربرداری می‌شود و سپس مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

خورشیدی، با هشدار به هموطنان برای پرهیز از اجاره این گونه منازل، اعلام کرد: افرادی که منازل مبله به مسافران نوروزی اجاره می‌دهند به علت سرپیچی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، با آن‌ها طبق مقررات و ضوابط برخورد می‌شود.

منبع: