دستگیری پسری که پدرش را کشت
پیغام: فرماندهي انتظامي شهرستان دشتی گفت: فرزندی كه پدر 80 ساله خود را در يكي از محله های بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود،‌ دستگير شد.
كدخبر: 124835
1399/12/18

به گزارش «پیغام»؛ سرهنگ "جهانبخش صیادی" اظهار داشت: در آذر ماه سال جاری گزارشی مبنی بر یک مورد فوت مشکوک فردی بنام “غ . ک” در منزل فرزندش در يكي از محله هاي شهر کاکی به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامي در محل، مشخص شد پیرمرد 80 ساله درازکش روی زمین افتاده و فوت کرده است. که در این رابطه  بررسي هاي تخصصي در خصوص علت وقوع اين حادثه آغاز و جسد برای معاینه و کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان انتقال شد.

اين مقام انتظامي اضافه كرد:‌ در تحقيقات اوليه، با توجه به وجود آثار کبودی و گذشت زمان از فوت متوفی احتمال وقوع جنایت برای کارآگاهان متصور بود.

سرهنگ صیادی اضافه کرد:  پس از وصول نتیجه کالبد شکافی که نظریه جنایی بودن مرگ پدر 80 ساله را تایید کرد، کاراگاهان پلیس آگاهی به یکی از فرزندان متوفی مظنون و با هماهنگی با مرجع قضائی نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

وی تصریح کرد: متهم مذکور در تحقیقات فنی و تخصصی  به قتل پدر خویش با استفاده از ضربات متعدد وارده به قسمت های بدن متوفی با چوب معترف شد و انگیزه خود را از قتل اختلافات مالی با پدرش اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در پایان گفت: نامبرده پس از اعتراف صريح به قتل با تکميل پرونده قضائي و صدور قرار مناسب روانه زندان شد .

منبع: