مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر :
واجدان شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند
پیغام: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: تمامی واجدان شرایط این استان برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند و استان در این زمینه به پوشش ۱۰۰ درصدی رسید.
كدخبر: 125388
1400/01/25

به گزارش «پیغام»؛ اسکندر پاسالار در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: ۷۷۵ هزار و ۱۲۹ نفر در استان بوشهر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که تا کنون برای ۶۵۲ هزار و ۲۹۳ نفر آنها کارت صادر شده‌است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در پوشش‌دهی کارت هوشمند ملی در کشور رتبه دوم را دارد گفت: داشتن این کارت برای ورود به دولت الکترونیک ضروری است، از این‌رو برای تکمیل ثبت‌نام در استان بوشهر تلاش بسیاری صورت گرفت.

 مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر اعلام کرد: نزدیک به ۱۰ درصد از بوشهری‌ها برای دریافت کارت هوشمند ملی خود مراجعه نکرده‌اند که لازم است هر چه سریعتر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

پاسالار گفت: از مجموع کارت‌های صادر شده ۶ هزار ۳۰۳ کارت آماده تحویل است که هنوز مراجعه برای دریافت‌ آنها صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: افراد می‌توانند تا زمان صدور کارت، خدمات بانکی و اداری خود را با رسید صادر شده انجام دهند و در صورت مفقود یا فرسوده شدن رسید برای دریافت مجدد آن بدون محدودیت تعداد دفعات به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

منبع: