معاون سیاسی استاندار بوشهر:
افزایش حقوق کارگران را همان ابتدای سال اعمال کنید
پیغام: معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حذف امکانات غیر متعارف مدیران گفت: تبعیض بین کارگران و مدیران باید برداشته شود.
كدخبر: 125391
1400/01/26

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد تقی ایرانی در جلسه کمیسیون کارگری استان که در شهرستان عسلویه برگزار شد با اشاره به آغاز پیک چهارم کرونا اظهار داشت: همه مدیران باید به سلامت کارگران اهمیت دهند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند و از ترددهای غیر ضرور و تجمعات و جابجایی‌های غیرضروری پرهیز کنند تا این پیک بیماری را رد کنیم.

وی یادآور شد: مسافرت‌ها، دورهمی‌ها، تجمعات خانوادگی و مراسمات عروسی و عزاداری و شب‌نشینی‌ها از عوامل شروع پیک چهارم بیماری کرونا بوده که باید با پرهیز از این برنامه‌ها در کنترل بیماری کمک کنیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر به محدودیت‌های اخیر اشاره و یادآور شد: ما به هیچ وجه از تعطیلی بازار خوشحال نیستیم ولی سلامت مردم اهمیت بالاتری دارد و همه باید کمک کرده و به گونه‌ای عمل کنیم که سلامت مردم تامین شود.

ایرانی بیان کرد: سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است و همه باید برای رونق تولید و مانع زدایی در مسیر تولید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه با همه نواقص و فشارها و سختی‌ها و تحریم‌ها، چرخ تولید در حوزه پارس جنوبی به خوبی چرخیده است گفت: این مهم مرهون تلاش متخصصان و کارمندان و به ویژه کارگران عزیز است که حقوق کارگران باید به موقع پرداخت شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: اگر تولید می‌خواهیم حتماً باید پشتیبانی صورت گیرد و باید کارگران راضی باشند چرا که کارگر رکن اساسی تولید است و حمایت از حقوق کارگر امری بسیار مهم و اساسی است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خطاب به مدیران تاکید کرد: افزایش حقوق کارگران را همان ابتدای سال و از فروردین ماه اعمال کنید و نگذارید به ماه‌های میانی سال برسد تا کارگران از لحاظ معیشتی مشکلی نداشته باشند.

ایرانی افزود: در نظام اسلامی تبعیضی بین کارگر و کارفرما و مهندس نباید باشد و همه باید در کنار هم بدون تبعیض فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: هیچ گونه تشکیلات غیرمتعارفی برای مدیران نباید باشد و هر گونه امکاناتی هست باید برای کارگران و مدیران به طور مساوی باشد و نباید فاصله بین کارگران و مدیران ایجاد شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین ملت هستند اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند که بین مردم و مسئولان را جدا کنند و باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که دشمنان در بین ما رسوخ کنند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری *انتخابات حق الناس است* و وظیفه ما این است که حق الناس را رعایت کنیم و تمام تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم و انتخابات را طبق قانون برگزار و ذره‌ای از عدالت کوتاه نخواهیم آمد.

وی در خصوص تبدیل وضعیت کارگران و کارمندان خانواده‌های ایثارگران نیز گفت: باید قانون به طور دقیق و کامل اجرا شود چرا که هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگرانی است که جان دادند و در سخت‌ترین شرایط سنگر را رها نکردند تا ما امنیت و آرامش داشته باشیم.

منبع: