بیش از 340 فعال فرهنگی و هنری بوشهری در مقابل کرونا واکسینه شده اند
پیغام: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت:بیش از ۳۴۰ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان واکسن کرونا دریافت کردند.
كدخبر: 131188
1400/07/01

به گزارش «پیغام»؛ محمدحسین زندویان بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی، بیش از ۳۴۰ نفر از هنرمندان، مدیران موسسات، آموزشگاه‌های آزاد هنری، دست اندرکاران هنری نگارخانه ها، چاپخانه ها، کانون‌های تبلیغات، موسسه‌های فرهنگی و هنری و دیگر صنوف مرتبط فرهنگ و هنر واکسینه شدند.

وی با توجه به اهمیت واکسیناسیون هنرمندان این استان به عنوان مشاغل پر خطر و آسیب پذیر در جامعه، افزود: با توجه به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد انجام واکسیناسیون افراد با مشاغل پُرخطر، برنامه‌ریزی لازم برای واکسیناسیون این افراد در استان در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر درباره ادامه روند واکسیناسیون هنرمندان این استان، عنوان کرد: تهیه آمار و برنامه ریزی برای تزریق واکسن کرونا به دیگر افراد با مشاغل پُرخطر نیز در حال انجام است و واکسیناسیون آنان تا روز‌های آینده انجام می‌شود.

زندویان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته همه متقاضیان فرهنگ و هنر استان که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده بودند، ثبت نام شدند و مشخصات آن‌ها برای دریافت واکسن به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تحویل داده شد.

وی بیان کرد: هماهنگی خواهیم کرد تا دیگر اصحاب فرهنگ و هنر نیز از این امکان در نوبت‌های بعدی برای واکسن استفاده کنند

منبع: