در شرایط سختی برای بازی مهیا شدیم
سرپرست مدیر عاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: در شرایط عجیب و سخت و در فرصتی ۴۸ ساعته به بازی با قشقایی رسیدیم و در عمل تا ۱۵ دقیقه قبل از آغاز بازی ۱۶ بازیکن تیم که ۹۰ درصد بازیکنان رده‌های پایه ما بودند مهیای بازی شدند.
كدخبر: 131624
1400/07/26

به گزارش «پیغام»؛ فلکناز آتشی پس از پایان بازی دو تیم شاهین و قشقایی شیرازافزود: در این بازی به بازیکنان جوانان و امید باشگاه افتخار کردم و به مربیان پایه باشگاه بابت این عملکرد خداقوت و تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: با اینکه در ۲۰ دقیقه اول بازی ۲ گل دریافت کردیم اما تیم بدون تمرین شاهین شهرداری ۷۰ دقیقه روی دروازه قشقایی شیراز فشار آورد و تیم برتر میدان بود.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: در باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در کنار تلاش شبانه روزی کارکنان اجرایی، اداری و کادر فنی باشگاه، رئیس هیات فوتبال و کارکنان این هیات نیز نقشی اساسی و ویژه داشتند که از آنان تشکر می‌کنم.

آتشی بیان کرد: مدیریت اداره ورزش و جوانا ، رئیس ورزشگاه شهید مهدوی، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در چند روز گذشته همکاری‌های لازم در مهیا کردن تیم برای حضور مسابقات را  انجام دادند و امیدوارم این‌گونه تعامل‌ها ادامه یابد تا بتوانیم نتایج مناسبی در ادامه رقابت‌ها کسب کنیم.

منبع: