برخورد قانونی با راننده خودرو غیرمجاز حامل سوخت در جم+عکس
پیغام: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم گفت: راننده متخلف حامل سوخت غیرمجاز که به دلیل پارگی مخزن باعث آلودگی مسیراتوبان جم به عسلویه شده به مراجع قضایی معرفی شد.
كدخبر: 131643
1400/07/27

به گزارش «پیغام»؛ محمدتقی محمدی در این باره اظهار داشت:راننده متخلف که سوخت غیرمجاز از نوع گازوئیل در خودرو مخصوص حمل گاز مایع قاچاق کرده بود در مسیر اتوبان جم به عسلویه، منبع تانکر دچار پارگی شده و کلیه گازوئیل ها در کانال های مسیر اتوبان به محیط پیرامونی و آبراهه ها سرازیر شده بود که این عمل ارتکابی موجب آلودگی محیط زیست گردیده است.

وی افزود: با توجه به گزارشات مردمی واصله و کلیپ منتشر شده در رسانه های محلی شهرستان مبنی بر تخلیه حجم زیاد گازوئیل در بستر اتوبان و انتقال به آبراهه های مجاور، توسط این اداره از محل مورد نظر بازدید شد.

محمدی بیان داشت: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته مشخص شد خودرو فوق حامل سوخت قاچاق بوده و حجم زیادی سوخت بدلیل پارگی مخزن به محیط پیرامونی انتقال پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به آلاینده بودن مواد نفتی و تهدید علیه بهداشت عمومی و محیط زیست راننده خودرو مورد نظر جهت سیر مراحل قانونی به مراجع محترم قضایی معرفی شد.

  

منبع: