توضیح استاندار بوشهر در مورد فعالیت ادارات در روز پنجشنبه
پیغام: استاندار بوشهر گفت: در حال بررسی موضوع تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه هستیم که اگر به راهکاری برسیم اعلام خواهیم کرد و در غیر اینصورت طبق روال کنونی فعالیت ادارات ادامه خواهد داشت.
كدخبر: 131657
1400/07/27

 به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در حاشیه نشست با اعضا شورای اسلامی استان در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد فعالیت ادارات در روز پنجشنبه گفت: این موضوع به قانون تبدیل شده و به جز 2 استان در سایر نقاط کشور در حال اجراست اما در حال بررسی موضوع تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه هستیم که اگر به راهکاری برسیم اعلام خواهیم کرد و در غیر اینصورت طبق روال کنونی فعالیت ادارات ادامه خواهد داشت.

طرح استان بوشهر برای ساماندهی کالای همراه ملوان نهایی شد

وی در ادامه در باره ساماندهی کالاهای ته لنجی افزود: بر اساس دستور رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر، طرح استان بوشهر برای ساماندهی کالای همراه ملوان در مهلت مقرر 10 روزه نهایی و به نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور ارسال شد.

استاندار بوشهر بیان داشت: برای تدوین این طرح جلسات متعددی با گروه های مختلف داشتیم و نظرات استانداران سابق بوشهر هم گرفتیم و مسائل اساسی را تدوین و بر اساس آن طرحی نوشتیم که به سوالات و ابهامات کالای همراه ملوان پاسخ بدهد و این طرح شب گذشته به وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

حکم 4 شهردار جدید استان بوشهر به ایشان اعطا شد

در این نشست با حضور محمدی زاده استاندار بوشهر، حکم 4 شهردار جدید در استان به ایشان اعطا شد.

در این نشست محمدی زاده استاندار بوشهر احکام  علی زبردستیان شهردار تنگ ارم، سجاد ستوده‌منش شهردار شبانکاره، عباس مرادی شهردار بردستان و محمد حجی شهردار بندر ریگ را به ایشان اعطا کرد.

منبع: