شهردار بوشهر: شهرداری از ظرفیت علمی دانشگاه خلیج فارس استفاده می کند
پیغام: شهردار بندر بوشهر گفت: این شهرداری در راستای پیشبرد اهداف عالی خود در مدیریت از ظرفیت علمی دانشگاه خلیج فارس استفاده می کند.
كدخبر: 131658
1400/07/27

به گزارش «پیغام»؛ حسین حیدری در تشریح و برگزاری نشست همکاری با دانشگاه خلیج فارس اظهار داشت: دانشگاه خلیج فارس با وجود ظرفیتی متشکل از جوانان نخبه و مستعد می‌تواند کمک‌کار شهری در برنامه‌های ترسیم شده باشد.

وی بیان کرد: دانشگاه خلیج فارس در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین شهر هوشمند بوشهر نیز می تواند نقش قابل توجهی ایفا و داشته های علمی خود را در اختیار مجموعه‌های شهرداری قرار دهد.

حیدری ادامه داد: در هر حوزه مدیریتی استفاده از ظرفیت علمی دانشگاهیان یک ابزار مهم برای دستیابی به موفقیت است که شهرداری بندر بوشهر نیز از این ظرفیت مهم دریغ نخواهد کرد.

وی گفت: نیروی انسانی یکی از ظرفیت های مهم و تاثیرگذار شهرداری بوشهر است که در راستای افزایش بهره‌وری آنها استفاده از ظرفیت‌های علمی جامعه دانشگاهی تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

حیدری اظهار کرد: حوزه فناوری اطلاعات یکی از بخش‌های مهم و حساس در مدیریت شهری تلقی شده که با هدف افزایش کارایی در این بخش باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی یادآور شد: دانشگاه خلیج فارس تاکنون در پروژه های مختلفی حضور و نمودی موفق داشته که همکاری علمی با شهرداری بندر بوشهر نیز می تواند سرآغاز  فصلی جدید از موفقیت های این دانشگاه باشد.

حیدری اظهار داشت: مدیریت شهری در بوشهر واحد پیشبرد برنامه خود از تمامی نظرات و پیشنهادات نخبگان و شهروندان استفاده خواهد کرد.

منبع: