تشکیل کمیته‌ای برای حل مشکل شیرخوارگاه خیرساز بوشهر
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید کمیته تخصصی برای حل مشکل ساخت شیرخوارگاه خیرساز تشکیل شود تا بانی این کار با انگیزه بیشتری طرح را تکمیل کند.
كدخبر: 133179
1400/08/27

به گزارش «پیغام»به نقل ازروابط عمومی استانداری بوشهر، محمد تقی ایرانی  در نشست بررسی حل مشکل ساخت شیرخوارگاه خیرساز باتأکید بر حمایت ویژه از خیران و نیکوکاران در عرصه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری اظهار داشت: کمک‌های خیرخواهانه که منفعت عمومی در جامعه دارد باید به‌صورت ویژه مورد حمایت قرار بگیرد و از هیچ کوششی فروگذاری نشود.

وی در اولویت قرار دارد اینگونه پروژه‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در ساخت اینگونه پروژه‌های خیرساز نسبت به دیگر پروژه‌ها از سوی مسئولان اولویت قائل شد و زمینه رفع مشکلات حقوقى و قانونی آنها با همکاری ‌دستگاه‌های مختلف اجرایی فراهم شود.

وی حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران در همه عرصه‌ها را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: حمایت از خیران، نیکوکاران و واقفان که در راستای رضای خدا و حل مشکلات جامعه قدم برمی‌دارند باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه خیران برای منفعت عمومی جامعه تلاش می‌کند و هیچ سود شخصی برای آنان ندارد خاطر نشان کرد: باید امتیاز و معافیت ویژه به نیکوکاران و خیران برای مشارکت در فعالیت‌های منفعت عمومی ارائه و تمام موانع پیش روی آنان برداشته شود.

ایرانی از تشکیل کمیته تخصصی برای رفع مشکل ساخت شیرخوارگاه خیرساز در بوشهر خبر داد و بیان کرد: با آگاهی به قوانین و مقررات باید با تشکیل کمیته تخصصی با مشارکت مسئولان ذیربط به فوریت موانع ساخت این پروژه برطرف شود تا خیر این پروژه با انگیزه بیشتری در  تکمیل آن گام بردارد.

منبع: