محل ماینر‌های غیر مجاز در برازجان لو رفت
پیغام: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر برازجان خبر داد.
كدخبر: 135846
1400/10/28

به گزارش«پیغام»؛ سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در گفتگو با خبرنگاران از کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر برازجان خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری اداره برق شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستور مقام قضائی با ورود به دو منزل مسکونی ماینرهای راه اندازی شده و در حال کار را کشف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از این دو  منزل ۱۷ دستگاه ماینر در حال کار و متعلقات مربوطه که بدون مجوز بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه در این رابطه دو  نفر دستگیر شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

آراوند با بیان اینکه دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس است، از شهروندان خواست، برای کمک به اقتصاد، آرامش و به‌ویژه امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: