مردم نگران گرانی و کمبود نان نباشند
معاون سیاسی فرمانداری تنگستان گفت: مردم به شایعات و انتشار اخبار جعلی مبنی گرانی و کمبود آرد در راستای طرح هوشمندسازی خرید نان توجه نکنند.
كدخبر: 146083
1401/04/03

به گزارش «پیغام»؛ رضا ریاحی با اشاره به آغاز اجرای طرح راهبردی اقتصادی دولت در هوشمند سازی یارانه نان در کشور و استان بوشهر و در پی آن انتشار برخی شایعه پراکنی‌ها و انتشار اخبار جعلی از سوی برخی رسانه‌های معاند در فضای مجازی مبنی بر کمبود گندم و آرد و گران شدن نان، گفت: مهمترین و اصلی‌ترین هدف این طرح مهم اقتصادی، جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای از سوی افراد سودجو و همچنین جلوگیری از هدر رفت منابع بوده است.

وی اضافه کرد: فرایند انجام این طرح تنها در حوزه تکنولوژی، هوشمند سازی و نظام‌مندسازی از طریق مجهز شدن نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارت‌خوان مخصوص است و برای مردم هیچ تغییری در قیمت، شیوه و شکل خرید و همچنین محدودیتی در تعداد خرید نان اعمال نخواهد شد.

معاون سیاسی فرمانداری تنگستان تصریح کرد: با این حال مردم عزیز به شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی در خصوص گرانی و کمبود آرد و نان توجه نکنند. در آینده‌ی نزدیک شاهد آثار و فواید ارزشمند و راهبردی این طرح مهم در کشور خواهیم بود.

منبع: