توزیع ۳۵۰۰ یخچال و کولر بین نیازمندان بوشهری
توزیع بیش از ۲ هزار کولر گازی و ۱۵۰۰ دستگاه یخچال فریزر به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان بوشهر آغاز شد.
كدخبر: 147129
1401/04/06

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان در آغاز توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال فریزر و کولر در میان نیازمندان استان بوشهر گفت: باید هماهنگ و همدل و در سایه وحدت به گونه ای عمل شود که در استان زر خیزی همچون بوشهر حتی یک خانواده نیازمند و مستمند وجود نداشته باشد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با قدردانی از اهدای وسایل سرمایشی در این فصل به نیازمندان اظهار داشت: کمیته امداد هدیه خدا به مردم ایران اسلامی است و این نهاد از همان ابتدا خوشنام، موثر و در ماموریت‌های مختلف موفق عمل کرده است.

وی افزود: اگر مردم داری و خدمات مردمی به عنوان هدف انسانها مرسوم و در این زمینه جهادی عمل شود، برکات و آثار آن در جامعه مشهود خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با حضور ویدئو کنفرانسی در این مراسم گفت: رسیدگی به محرومان و مستضعفان از وظایف کمیته امداد است و این نهاد در مسیر ولایت و خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کند.

سید مرتضی بختیاری با اشاره به توزیع ۲ هزار کولر گازی و ۱۵۰۰ یخچال میان نیازمندان بوشهر بیان کرد: نیاز این استان به واسطه شرایط اقلیمی و گرمای بسیار طاقت فرسا به شکل ویژه در نظر گرفته شده تا مشکلات نیازمندان به لوازم ضروری سرمایشی مرتفع شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه  و مجموعه امدادگران در استان بوشهر گفت: وجود نعمت بزرگی همچون نماینده ولی فقیه دراستان باعث شده همه حول یک محور وحدت و هماهنگی بسیار خوبی در رسیدگی به محرومان داشته باشند.

بختیاری ادامه داد: امید است با حمایت دولت، نمایندگان مجلس، نمایندگان ولی فقیه در استانها و استانداران، برنامه‌های  مهم کمیته امداد در امر اشتغال، خودکفایی و مسکن اجرایی شود و اطمینان داریم با مدیریت خوب مدیران کل و امدادگران خدمتگذار و جهادی در استان‌ها می توان قدم های موثری را برداشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مأموریت کمیته امداد بسیار حساس به شمار می‌رود، گفت: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل دغدغه حمایت از محرومان و مستضعفان، فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کردند و این نهاد در همین مسیر حرکت می‌کند.

در پایان این مراسم از چهار نفر مددجوی تحت حمایت به نیابت حواله کولر گازی و یخچال خود را از نماینده ولی فقیه در استان دریافت کردند.

منبع: