سیلاب جان زن گناوه ای را گرفت
پیغام: فرماندار گناوه گفت: جسد یک زن ۷۰ ساله که در حین عبور از رودخانه واقع در کوه‌های اطراف چهارروستایی بخش ریگ ناپدید شده بود، با تلاش نجات‌گران جمعیت هلال احمر پیدا شد.
كدخبر: 148599
1401/05/09

به گزارش «پیغام»؛ محمدتقی صفری در گفت وگو با ایرنا افزود: این پیرزن به همراه همسر خود که ساکن روستای چهارروستایی بخش ریگ این شهرستان است، عصر شنبه برای تهیه نمک به معدن کوه‌های اطراف این روستا رفته بودند که در مسیر رودخانه واقع در کوه گرفتار و دچار آبگرفتگی و ناپدید می شود.

وی اظهارداشت: در این حادثه همراه  این زن کهنسال توانست خود را نجات دهد اما پیرزن در رودخانه ناپدید می‌شود.

صفری  گفت: با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر، جسد این پیرزن در رودخانه واقع در کوه‌های مال محمود و چهارروستایی  پیدا شد و برای طی مراحل قانونی به روستای چهارروستایی انتقال یافت.

فرماندار گناوه یادآورشد: علت حادثه مشخص نیست و در دست بررسی است.

عبدالعلی صیادی رئیس جمعیت هلال احمر گناوه نیز گفت: بمحض اطلاع از حادثه ، بلافاصله نیروهای امدادگر و نجات گر با هماهنگی مرکز فرماندهی استان بوشهر در قالب چهار تیم عملیاتی برای پیدا کردن پیرزن با ۷۰ سال سن به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش برای یافتن فرد مفقودی، متاسفانه جسد ایشان در دامنه کوه و بستر رودخانه شور چهارروستایی پیدا و با انتقال از قسمت های مرتفع ، برای سیر مراحل قانونی به  سردخانه روستای چهارروستایی تحویل شد.

رودخانه شور در مسیر روستای چهارروستایی بخش ریگ استان بوشهر ، روان آب های بالادست را به سمت اراضی و ساحل بندرریگ هدایت می کند.

منبع: