تعیین تکلیف کانتینر های بلاتکلیف و کالاهای انبار اموال تملیکی و گمرک بوشهر آغاز شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از آغاز روند اجرای دستورات سفر رئیس قوه قضاییه بلافاصله بعد از سفر به استان خبر داد .
كدخبر: 148666
1401/05/12

به گزارش«پیغام»؛علی جمادی در جریان بازدید از انبارهای گمرک و کالاهای اموال تملیکی بوشهر گفت: به محض پایان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، کمیته ی رسیدگی به منظور اجرای دستورات رئیس دطتگاه قضا که شامل رسیدگی فوری و تعیین تکلیف ۳۰ کانتینر کالای بلاتکلیف و همچنین سایر کالاهای موجود در انبار های اموال تملیکی و گمرک بوشهرمی شود در دستور کار قرارگرفت .

وی با اشاره به جلسه ایی که به همین منظور امروز در اداره بنادر و کشتیرانی استان بوشهر برگزار شد بیان کرد: دراین نشست در خصوص تعداد ۳۰ کانتینر بلاتکلیف که بالغ بر ۱۲ سال از زمان نگهداری آن در اداره بنادر و دریانوردی می گذرد تمامی مشخصات مربوط به کانتینر ها و مالکان کالاها و اطلاعات مربوط به تضمین دهندگان مشخص شد و با ارائه گزارش نهایی در خصوص کالاهای موجود در کانتینر ها تا پس از رسیدگی قضایی تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر، افزود: کالاهای موصوف بلاصاحب یا رها شده ازطرف صاحبان کالا قلمداد و مقرر شد پس از رسیدگی و صدور دستورات قضایی این کالاها به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: در خصوص تعداد ۱۳۳ عدد کانتینر کالای متروکه مربوط به سال۱۳۸۸ تا ۱۳۹۹ با هماهنگی اداره بنادر و دریانوردی و گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مقرر شو ظرف ۱۰ روز نسبت به انجام تشریفات اقدام و کالاهای مربوطه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شود.

جمادی در پایان اضافه کرد: دستورات رئیس قوه قضاییه بلافاصله پس از اتمام سفر در دستور کار ویژه دادگستری استان بوشهر قرار گرفته و به لطف خداوند متعال تمامی مصوبات به نحو احسن و با قید فوریت اجرایی و اعلام خواهد شد.

منبع: