اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال به حوزه آموزش و سلامت محرومان چهار شهرستان جنوبی
پیغام: کمیته مسولیت های اجتماعی شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در عسلویه  همسو با انجام تعهدهای خود  در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، ۲۱۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت، آموزش، ورزش و تحکیم بنیان خانواده برای محرومان چهار شهرستان جنوبی استان اختصاص داد.
كدخبر: 148675
1401/05/12

به گزارش «پیغام» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، دبیر کمیته مسولیت های اجتماعی شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در منطقه ویژه پارس در نشست با مشاور مدیرکل و‌ روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان های عسلویه، کنگان، دیّر و جم اظهار داشت: در حوزه مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی های تابعه هلدینگ خلیج فارس امسال 210 میلیارد ریال به بخش های درمان، آموزش، ورزش و تحکیم بنیاد خانواده در جنوب استان اختصاص داده شده است که بخش دیگری از آن پرداخت شده است.

حجت نظری در ادامه افزود: شرکت‌های پتروشیمی تابعه هلدینگ خلیج فارس در راستای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی از مشارکت در اجرای برنامه های هدفمند در جهت بهبود وضعیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حمایت می کند.

دبیر کمیته مسولیت های اجتماعی شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در عسلویه  ضمن برشمردن بخشی از اقدامات این شرکت ها در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: توانمندسازی جامعه پیرامونی و مشارکت با جامعه پیرامونی در اجرای پروژه‌های منطبق با اصول توسعه پایدار در عمل به مسئولیت اجتماعی در اولویت قرار دارند.

نظری یاد آور شد: مطابق تاکیدات مدیرعامل محترم گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حوزه توجه و ایفای نقش مسولیت های اجتماعی و با هدف یکپارچه سازی انجام این فعالیتها، کمک های مذکور که پیش از این در قالب تفاهم نامه با دستگاههای اجرایی تنظیم گردیده بود ، اجرایی و در اختیار این ارگان ها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: یکی از ابتکارات جدید هلدینگ خلیج فارس در منطقه پارس در‌حوزه مشارکت در فعالیتهای عام المنفعه همراهی با بیماران سرطانی،صعب العلاج و معلولین بوده که در این خصوص کمک هایی در قالب هزینه های درمان، تهیه دارو، تهیه ویلچر و …و با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) بهزیستی ، مراکز بهداشت و … تاکنون صورت گرفته و این روند در آینده نیز بصورت جدی دنبال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در پایان خاطر نشان کرد:  شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در سال های گذشته در حوزه مسئولیت های اجتماعی و تامین ملزومات بهداشتی و تجهیزات درمانگاهی و بیمارستان ها، و همچنین کمک به رفع نیازمندی های قشر نیازمند جامعه پیرامونی گام های خوبی برداشته است.

در این جلسه مسلم انیژ پور،مشاور و ‌نماینده تام الاختیار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از همراهی های شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس مستقر و فعال در منطقه پارس گفت: نگاه والای مدیران این شرکتها در توجه به حوزه پیرامونی ستودنی است.

انیژپور تصریح کرد: حمایت‌های شرکت‌های تابع گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ( شرکت پتروشیمی نوری، شرکت پتروشیمی پارس، شرکت‌مبین انرژی خلیج فارس و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد)در حوزه درمان نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در جنوب استان بوشهر دستاوردها و‌نتایج و رضایت مندی مطلوبی به همراه داشته است.

منبع: