مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر:
آمار طلاق در بوشهر کاهشی شد
پیغام: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال ۹۳۰ رویداد طلاق در این استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱.۴ درصد کاهش داشته است.
كدخبر: 149267
1401/07/09

به گزارش «پیغام»؛ اسکندر پاسالار بیشترین میزان طلاق در میان زوج های با طول زندگی مشترک یک تا ۲ سال رخ داده است.

وی افزود: همچنین در نیمه نخست امسال در  استان بوشهر ۲ هزار و ۹۶۳رویداد ازدواج به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰.۷ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر اعلام کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری ۶ هزار ۴۰۱ ولادت در این استان به ثبت رسیده است و با این شمار، مجموع جمعیت ایرانیان استان بوشهر به یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۲۹۳ نفر رسید.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر اعلام کرد: امسال ۳.۶ درصد ولادت‌های ثبت شده در استان بوشهر مربوط به چندقلوزایی است و در نیمه نخست امسال ۱۱۴ رویداد چندقلوزایی در این استان ثبت شده است که ۱۱۱ مرد دوقلو و ۳ مورد سه قلو بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ولادت در استان بوشهر امسال ۶.۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است، عنوان کرد: در این مدت بیشترین فراوانی ولادت در میان گروه سنی مادران ۳۰ تا ۳۴ ساله است.

پاسالار گفت: در زمان حاضر ۷۱.۵ درصد جمعیت استان بوشهر شهرنشین و ۲۸.۵ درصد روستایی هستند و ۵۳ درصد جمعیت آن را مردان و ۴۷ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

 

منبع: