کنگره علامه بلادی بوشهری برگزار می‌شود
پیغام: دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: این کنگره فردا (دوشنبه ۱۴ آذر) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.
كدخبر: 150234
1401/09/13

به گزارش «پیغام»؛ حجت الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره برگزاری کنگره علمی پژهشی علامه بلادی بوشهری اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده این کنگره دوشنبه ۱۴ آذر ماه ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور مسئولان استانی، علما، فضلا، طلاب و فرهیختگان استان در مصلی جمعه بوشهر برگزار شود.

وی عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه این مراسم است که علاوه بر این آیات صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از دیگر سخنران این کنگره خواهند بود.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و تدوین دانشنامه و تجلیل آثار برتر و شایسته تقدیر بخشی از برنامه های این کنگره است.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه حدود ۱۵۰ اثر به دبیرخانه های این کنگره ارسال شده است، عنوان کرد: پس از ارزیابی آثار از سوی داوران کمیته علمی کنگره طی دو مرحله، ۱۲ اثر به عنوان برتر و ۲۰ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: جهت تجلیل و بزرگداشت از خدمات آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، ویژه برنامه ای در این مراسم نیز برگزار می شود.

منبع: