اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در بوشهر آغاز شد
پیغام: رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در آب‌های آرام با هدایت پدرو سنا سرمربی برزیلی در دهکده گردشگری بوشهر آغاز شد.
كدخبر: 150827
1401/11/04

به گزارش «پیغام»؛ مهدی زارعی در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم ملی قایقرانی آبهای آرام آقایان و بانوان در بوشهر برای بازی‌های آسیایی هانگژو ازبکستان به عنوان مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود.

وی تصریح کرد: این اردو با حضور ۴۰ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تا ۲۵ ماه جاری به میزبانی دهکده گردشگری بندر بوشهر برگزار می‌شود که در صورت ابراز رضایت سرمربی تیم ملی اردوی اسفندماه نیز در همین مکان برگزار خواهد شد.

سرپرست اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در بوشهر ادامه داد: همزمان با برپایی اردو دوره هایی آموزشی در رشته قایقرانی در آب های آرام نیز با حضور سرمربی برزیلی تیم ملی در شماری از مدارس بوشهر برگزار می شود.

زارعی یادآورشد: در هر هفته از برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی نیز دو جلسه آموزشی ویژه قایقرانان نخبه استان بوشهر در دهکده گردشگری بوشهر برگزار می شود.

وی گفت: همزمان با برپایی اردو رقابت چهار جانبه تیم های ملی زیر ۲۳ سال، جوانان، بزرگسالان و منتخب استان نیز در رشته های کایاک و کانو کانادایی برگزار خواهد شد.

زارعی اضافه کرد: شرایط مطلوب آب و هوایی و همچنین وجود پنج بوشهری در تیم ملی منجر به انتخاب بوشهر به عنوان میزبان اردوی آمادگی تیم ملی شده است.

وی گفت: از استان بوشهر شایان حسینی، عرفان زنده پی و مژده متقی به عنوان بازیکن و رضا رئیسی کمک مربی در این اردو حضور دارند.

زارعی یادآورشد: در این اردو شماری از مربیان هم استانی نیز در کنار سرمربی تیم ملی حضور پیدا می‌کنند که این حضور فرصت مناسبی برای تجربه اندوزی آنان است.

 

منبع: