استاندار بوشهر:
همه ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت‌ها در بوشهر استفاده می‌شود
استاندار بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت‌ها در استان بوشهر استفاده می‌شود.
كدخبر: 163395
1402/08/28

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست بررسی طرح های قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه اظهار داشت: نقش مهم سپاه در محرومیت‌زدایی مناطق مختلف محروم و کم‌برخوردار شایسته تقدیر و از این بابت خدمات این مجموعه درخور تحسین و قدردانی است.

وی با اشاره به نقش قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در خدمات‌رسانی به جامعه هدف بیان کرد: بر اساس آمارها قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خدمت به محرومین جامعه فعالیت‌های قابل‌توجهی انجام داده است.

استاندار بوشهر محرومیت زدایی، خدمات رسانی، مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی را از ویژگی‌های قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران دانست و بیان کرد: این قرارگاه در کمک به توسعه و کارآمدی جامعه با استفاده از ظرفیت‌های داخلی سپاه پاسداران طرح‌های مهم عمرانی و فرهنگی در نقاط محروم و کم‌برخوردار اجرا کرده است.

وی افزود: پروژه‌های قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، نیروهای سپاه استانی و خیّرین اجرایی شده است.

محمدی‌زاده به بخشی از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در عرصه عمرانی و فرهنگی پرداخت و خاطرنشان کرد: گزارش قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در استان‌های مختلف حاکی است بیش از ۶۲ هزار و ۲۸۸ پروژه عمرانی و غیر عمرانی با اعتبار بیش از هزار و ۸۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان در مناطق محروم، مرزی، حساس، صعب‌العبور و کمتر توسعه‌یافته کشور اجرا شده است.

منبع: