توقیف ۳۸ خودرو سواری حامل کالاهای قاچاق در استان بوشهر
رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف ۳۸ خودرو سواری در محورهای مواصلاتی استان بوشهر حامل کالاهای قاچاق خبر داد و گفت: از این خودروها انواع تجهیزات برقی و پوشاک قاچاق به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان کشف شد.
كدخبر: 163402
1402/08/29

به گزارش «پیغام»؛ سردار حیدر سوسنی در جمع خبرنگاران در بوشهر امنیت پایدار استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این مهم با مشارکت همه‌جانبه مردم و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و دیگر دست‌اندرکاران محقق شده است.

وی جابه‌جایی کالای خارجی به‌صورت عمده فاقد اسناد معتبر قانونی و گمرکی را قاچاق دانست و تأکید کرد: پلیس اقتصادی در همه محورها و مکان‌های مختلف استان بوشهر حضور شبانه‌روزی دارد و تمام مناطق و تردد خودروها را به‌صورت دائم رصد و پایش می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تشدید مقابله با کالای قاچاق در استان بوشهر گفت: در این زمینه خودروهای تندرو که اقدام به انتقال کالاهای خارجی فاقد اسناد گمرکی هستند توقیف شدند.

وی از توقیف 38 خودرو تندرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از بازرسی از خودروهای توقیفی انواع تجهیزات برقی، ماهواره‌ای، اسباب بازی، لوازم یدکی خودرو، پوشاک، امکانات رایانه‌ای و عکاسی به ارزش 25.6 میلیارد تومان شدند.

سوسنی، حمایت از تولیدات داخلی یکی از برنامه‌های مهم مبارزه با قاچاق کالا دانست و از مردم درخواست کرد از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری کنند و موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: