مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر:
برنامه امسال استان برای تحقق زکات 120 میلیارد تومان است
پیغام: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه برنامه ترسیمی تحقق زکات استان برای سال جاری 120 میلیارد تومان است گفت: از ابتدای سال تا کنون 100 میلیارد تومان از این برنامه محقق شده است.
كدخبر: 163439
1402/08/29

به گزارش «پیغام»؛ عباس روشن، در سومین نشست شورای زکات استان که به بررسی موانع و رفع چالش های پیش روی زکات استان پرداخته شد، اظهار داشت: الحمد الله استان بوشهر در مقوله زکات در سطح کشوری پیشتاز است که این موفقیت ها مرهون تلاش همه همکارن، اعضای شورای زکات استان و مهم تر از همه نقش مردم دیندار و مودیان زکات است.

وی در ادامه افزود: استان بوشهر برای سال جاری متعهد شد 120 میلیارد تومان جذب زکات داشته باشد که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 100 میلیارد تومان آن در زمینه زکات کالاو نقد،  زکات واجب و زکات فطریه جذب شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در زکات کالا رتبه اول کشور با تحقق 177 درصد رشد را داشتیم و در زکات واجب رتبه دوم کشوری را با 408 درصد تحقق برنامه داشته ایم.

وی به موارد مصرف زکات اشاره کرد و گفت: همه زکات دریافتی با اولویت مناطق محروم و زکات دهند در زمینه توانمند سازی نیازمندان، معیشت، درمان، لوازم ضروری، جهیزیه، خدمات فرهنگی و تحصیلی نیازمندان هزینه می شود.

روشن در پایان از مردم، مودیان زکات، اعضای شورای زکات استان در راس آیت الله صفایی بوشهری به جهت موفقیت های حاصله در زمینه جذب و مصارف زکات برای نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: