رییس کل دادگستری استان بوشهر:
۳۰ فقره سند مالکیت تحویل فرمانده پایگاه دریایی بوشهر شد
پیغام : رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۳۰ فقره سند مالکیت به مساحت ۴۷ هکتار تحویل فرمانده پایگاه دریایی بوشهر شد.
كدخبر: 163592
1402/09/09

به گزارش «پیغام»؛ مهدی مهرانگیز در دیدار با امیر نصیری فرمانده پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون چشمگیر است تا جایی که اکنون ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با قدرت و صلابت سفر ۳۶۰ درجه به دور دنیا را با طی ۶۳ هزار کیلومتر و در زمان ۸ ماه انجام می‌دهد و با سربلندی به کشور باز می‌گردد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فداکار این نیرو در هفتم آذر را گرامی داشته و روز نیروی دریایی را به فرمانده معظم کل قوا و دریادلان نیروی پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: نیروی دریایی برابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک نیروی راهبردی با مأموریت‌های خاص است و دستگاه قضائی استان آمادگی لازم برای همکاری در همه زمینه‌ها با این پایگاه دریایی را دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در این دیدار گفت: عملیات مروارید و جانفشانی پرسنل ناوچه پیکان همیشه در یاد و خاطره مردم ایران وجود دارد و استان بوشهر به حضور این دریادلان در استان افتخار می‌کند.

محمد رضا بزرگمهر افزود: همان گونه که نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه حفاظت و حراست از مرزهای کشور را بر عهده دارد یکی از وظایف مهم این اداره کل حفاظت و صیانت از املاک دولتی، تعیین اراضی و جلوگیری از زمین خواری که در این راستا به استناد مدارک و اسناد مالکیت صادره این اداره کل توانسته علی رغم تمامی مشکلات و کمبودها (بخصوص کمبود نیروی انسانی و عدم تأمین اعتبارات کافی) به رسالت و مأموریت خطیر حفاظت و صیانت از املاک دولتی بخصوص در اعتبار بخشی، تثبیت و حمایت از حقوق مالکیت وزارت دفاع بر املاک خود در سطح استان نقش چشم گیر و مؤثری ایفا کند.

بزرگمهر بیان کرد: در ۲ سال و نیم اخیر نسبت به صدور سند مالکیت ۶۷ جلد برابر ۷۳۳ هکتار برای پایگاه دریایی اقدام کرده است.

وی افزود: آمار اسناد مالکیت اراضی و املاک ارتش جمهوری اسلامی ایران (نیروی دریایی) استان بوشهر در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ برابر ۳۰ جلد سند مالکیت معادل ۵‏‏/۴۷ هکتار است.

منبع: