معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بوشهر:
۳۸ درصد مصوبه جذب ۵۰ درصدی جوانان بومی بوشهر محقق شد
پیغام : معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در زمینه جذب نیروهای بومی در صنایع حوزه وزارت نفت مصوبه جذب ۵۰ درصدی جوانان بومی استان بوشهر تاکنون ۳۸ درصد آن اجرایی شده است.
كدخبر: 163594
1402/09/09

به گزارش «پیغام»؛ اکبر پورات در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر با اشاره به برگزاری سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اضافه کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان با تاکید استاندار در سطح استان و توجه ویژه به مطالبات جوانان تشکیل می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن تعهدات هیئت دولت در زمینه اشتغال جوانان در مجموعه های وزارت نفت در استان بوشهر افزود: در بخش اشتغال جوانان در زمینه جذب نیروهای بومی در صنایع حوزه وزارت نفت مصوبه جذب ۵۰ درصدی جوانان بومی استان بوشهر تاکنون ۳۸ درصد آن اجرایی شده و با برنامه ریزی انجام شده به‌صورت ۱۰۰ درصد محقق می شود.

وی اضافه کرد: در زمینه ازدواج آسان در سال گذشته بیش از ۵۰۰ جوان بوشهری زندگی مشترک خود در آغاز کردند و در سال جاری نیز مراسم ازدواج یک‌هزار و ۶۶ زوج با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه استان بوشهر تا پایان سال برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری ازدواج دانشجویی استان بوشهر در دی ماه امسال خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در مراسم ازدواج دانشجویان جهیزیه مزدوجین نیز به آنان واگذار می‌شود.

پورات با اشاره با گفت‌وگو جوانان با استاندار بوشهر گفت: بیش از ۵۳۰ نشست با حضور اقشار مختلف جوانان با استاندار، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بررسی دغدغه جوانان در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در استان بوشهر اضافه کرد: بوشهر در این زمینه از استان‌های فعال است که این اردو با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سپاه استان بوشهر در حوزه‌های صنعت، نیروگاه اتمی، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها برگزار می‌شود

منبع: