سند مالکیت اراضی مجتمع بندری نگین بوشهر صادر شد
پیغام: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: سند مالکیت اراضی ۱۳۶ هکتاری مجتمع بندری نگین در راستای توسعه بندر بوشهر همزمان با سفر هفته جاری رئیس قوه قضائیه به نام این اداره کل صادر شد.
كدخبر: 173330
1403/06/13

به گزارش «پیغام»؛ محمد شکیبی‌نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شبه جزیره بوشهر به عنوان مهد دیرینه تجارت و بازرگانی، همواره در تامین زمین برای سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی با محدودیت‌هایی مواجه بوده است.

وی افزود: در استان‌ها و شهرستان‌های ساحلی، بنادر نقشی مهم و کلیدی در رونق اقتصادی، افزایش تولید ناخالص داخلی و افزایش ظرفیت اشتغال دارند.

شکیبی نسب تصریح کرد: در این راستا، طرح توسعه بندر بوشهر نیز در مجتمع بندری نگین دیده شده است که این مهم با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بطور ویژه دنبال می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در مجتمع بندری نگین، فاز نخست جاده دسترسی به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آن نیز در نیمه دوم امسال افتتاح می‌شود.

شکیبی‌نسب ادامه داد: اکنون صدور سند مالکیت مجتمع بندری نگین، گامی مهم برای توسعه بیش از پیش این مجتمع بندری است.

وی اظهار کرد: در این راستا، از تعامل و همراهی دستگاه قضایی، به‌ویژه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و همچنین تلاش و پیگیری‌های موثر اداره امور حقوقی و قراردادهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قدردانی می‌شود.

شکیبی نسب گفت: دستگاه قضایی در استان بوشهر از بازوان توانمند اداره کل برای پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی و تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان محسوب می‌شود که تعامل و همراهی این حوزه در طول سه سال اخیر منجر به موفقیت‌های قابل توجهی برای بنادر این استان شده است.

منبع: