سال تحصیلی جدید در استان بوشهر با مشارکت 265 هزار دانش‌آموز
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تعداد دانش‌آموزان استان بوشهر در سال تحصیلی جدید را 265 هزار نفر اعلام  کرد و گفت: 10 هزار کلاس درس برای تحصیل این دانش‌آموزان آماده شده است.
كدخبر: 173396
1403/06/27

به گزارش «پیغام» علی موحدی در حاشیه برگزاری مراسم جشن شکوفه‌ها در دبستان شهید باهنر بوشهر در گفتگو با تسنیم با تبریک سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید همزمان با هفته دفاع مقدس زنگ مهر و ایثار و مقاومت نواخته می‌شود.

وی فعالیت 10 هزار و 200 معلم در سال تحصیلی جاری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تاکنون 98.5 درصد از دانش‌آموزان استان بوشهر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به آغاز سال تحصیلی شکوفه‌ها و کلاس اولی استان گفت: با توجه به بازنشسته شدن تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر کمبود معلم مدارس با استفاده از بخش‌های مختلف جبران شده است.

موحدی با اشاره به نقش خانواده‌ها در موفقیت دانش‌آموزان تصریح کرد: از جمعیت 1.3 میلیون نفری استان بوشهر 900 هزار نفر آنان مستقیم با آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت سروکار دارند.

وی از تجهیز مدارس به امکانات مورد نیاز آموزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: روز گذشته کاروان تجهیزات مدارس استان بوشهر به ارزش 140 میلیارد تومان به مدارس شهرها و روستاهای استان بوشهر ارسال شد.

در این آیین پس از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی راهی کلاس‌های درس شدند.

منبع: