مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر استان بوشهر
مادران روستایی بالای سه فرزند رایگان بیمه می شوند
پیغام: مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر استان بوشهر از عضویت ۳۵ هزار نفر در این صندوق خبر داد و گفت: مادران روستایی بالای سه فرزند تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند.
كدخبر: 173675
1403/07/14

به گزارش پیغام، ظهیر کاظمی در نشست خبری  با بیان اینکه ۱۹ دفتر کارگزاری در شهرستان ها خدمات بیمه ای انجام می دهند، اظهار داشت:  تاکنون ۲۰۰ میز خدمت در مناطق روستایی استان بوشهر ایجاد شده و ۴۳۵ نفر امسال تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته‌اند.

 مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر گفت: ۳۵هزار نفر عضو این صندوق هستند که ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر در این سه سال بوده است.

وی به طرح جوانی جمعیت و بیمه مادران اشاره کرد و افزود: در این طرح  مادران روستایی بالای سه فرزند تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند. تاکنون ۴هزار ۳۴۷ نفر در مرحله پیش ثبت نام قرار دارند که ثبت نام  ۲هزار و ۵۷۱ نفر نهایی شده است.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشه گفت: این صندوق درطرح بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دراستان رتبه برتر کسب کرده است.

وی گفت:  خدمات این صندوق  همانند دیگر بیمه ها است و در سه بخش بازنشستگی،از کارافتادگی  و بازماندگان متوفی مستمری پرداخت می کند.

 کاظمی سن بیمه شدگان را ۱۸ تا ۵۰ سال عنوان کرد و گفت: حقوق و مستمری سال گذشته ۴۳ درصد نسبت به سال ماقبل و امسال ۲۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: نقل و انتقال سوابق بیمه از صندوق بیمه اجتماعی به بیمه تامین اجتماعی و دیگر صندوق ها  یکی اقداماتی است که در دست اجرا است.

منبع: