ضرورت هوشیاری نمایندگان و مسئولان استان؛
لابی سنگین مدیر بدسابقه برای بازگشت به پایانه های نفتی
یکی از مدیران بدسابقه و پرحاشیه نفتی در حال تلاش و لابی برای در اختیار گرفتن مدیریت شرکت پایانه های نفتی است.
كدخبر: 175792
1403/07/25

به گزارش «پیغام»؛ اواخر هفته گذشته قرار بود حکم انتصاب (ع.الف) برای مدیریت شرکت پایانه های نفتی صادر شود اما با ورود یکی از نهادهای نظارتی این حکم لغو شد تا لابی ها وارد فاز جدی تری شود.

جدا از عملکرد و ابهاماتی که درباره عملکرد این مدیر نفتی مطرح است، دوره مدیریتش نیز به حضور پرتعداد نیرو از یک استان همجوار منجر شد، درحالی که مشابه این افراد در استان بوشهر و جزیره خارگ فراوان بود.

سایت میز نفت در این زمینه نوشت: نکته جالب اینجاست وی در دوره ای مسئولیت یکی از مناطق نفتی را برعهده داشت که از سمت خود برکنار شد اما با دستور میرکاظمی این حکم لغو شد؛ بماند که این دستور، راه به جایی نبرد.

جالب اینجاست وی در دوره مدیریت کرباسیان در نفت، با فشار یکی از نمایندگان مجلس دوباره به قدرت رسید اما در دولت سیزدهم، با برملا شدن حواشی وی از سمت خود برکنار شد.

سوال اساسی این است که این همه اصرار برای بازگشت به قدرت در پایانه های نفتی برای چیست ؟ ایا نباید در گزینش مدیران عملیات صادرات نفت دقت بیشتری کرد؟

انتظار می رود نمایندگان استان در مجلس نسبت به انتصاباتی از این دست هوشیار باشند و از حضور و رشد نیروهای بومی کارآمد و با تجربه دفاع کنند.

منبع: