شهدای مبارزه مواد مخدر ایثارگران حفظ سلامت هستند
پیغام:استاندار بوشهر گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر برای جلوگیری از ورود مواد افیونی به کشور جان خود را تقدیم کرده‌‌اند و این کار آنها ایثار در راه حفظ سلامتی جامعه است.
كدخبر: 98206
1397/01/18

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند در دیدار با خانواده شهید احمدکره‌‌بندی از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: ایثارگری شهدا بویژه شهدای مبارزه با موادمخدر سبب برقراری امنیت و آرامش ایران اسلامی شده است.
وی بیان کرد: اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون نثارخون پاک شهدای والامقام است زیرا آنها با فداکاری، نظام اسلامی را در مقابل ترفندها و توطئه‌‌های دشمنان بیمه و مصون و زمینه توسعه و پیشرفت جامعه در امنیت کامل را فراهم کرده‌‌اند.
گراوند، سرکشی از خانواده شهدا و پیگیری مسائل و خواسته‌های آنان را از وظایف مهم مسئولان دستگاه‌های اجرایی دانست و تاکید کرد: یاد و خاطره شهیدان باید همواره در جامعه زنده نگه داشته شود و حضور در جمع خانواده معظم شهدا سبب تقویت روحیه مسئولان است.
وی بیان کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان اشاعه اعتیاد و بروز آسیب در جامعه است که آنها بیشتر نسل جوان را هدف قرار داده‌اند.
گراوند با بیان اینکه شهیدان احمد و محمد کره‌بندی از الگوهای عرصه مبارزه با مواد مخدر هستند ادامه داد: این شهیدان برای جلوگیری از ورود مواد مخدر در مقابله با اشرار مسلح و سوداگران مرگ ایستادگی کردند و از الگوهای این عرصه هستند.

منبع: