وقوع سرقت در دشتستان ۲۳ درصد کاهش یافت
پیغام:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در ایام نوروز امسال وقوع سرقت در دشتستان ۲۳ درصد کاهش یافت.
كدخبر: 98207
1397/01/18

به گزارش«پیغام»به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ سید جواد رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح شهرستان دشتستان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات جرایم با جدیت در دستور کار است.

وی با اشاره به نقش مردم در تامین و بهبود امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: با تلاش‌های نیروی انتظامی و مشارکت شهروندان در نقاط مختلف شهرستان شاهد بهبود وضعیت امنیتی هستیم.

رضوی افزود: با توجه به خالی بودن اکثر منازل و نیز حجم بالای حضور مسافران نوروزی در سطح شهرستان دشتستان در راستای کاهش وقوع انواع سرقت‌ها در ایام تعطیلات نوروزی تلاش خوبی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از اجرای طرح نوروزی پلیس به عنوان یکی از اقدامات مهم برای توسعه امنیت خبر داد و بیان کرد: در همین راستا واحدهای گشت محسوس و نامحسوس در ایام نوروز تقویت شد.

وی همچنین به راه‌اندازی گشت‌های هدفمند اشاره کرد و ادامه داد: همه نیروها و امکانات پلیس در اجرای طرح نوروزی به کارگیری شد تا شهروندان ایام نوروز را با امنیت و آرامش بیشتری سپری کنند.

رضوی بیان کرد: در ۱۳ روز اول فروردین امسال شاهد کاهش ۲۳ درصدی وقوع سرقت در سطح شهرستان دشتستان نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

منبع: