امام جمعه برازجان منبع ادعاهایش را لو داد!
اکنون کاشف به عمل آمده است که اصولا اندیشمندی غربی به نام دکتر وپیر وجود خارجی ندارد بلکه آنچه امام جمعه برازجان دکتر وپیر خوانده، در اصل کتابی است از شهید هاشمی نژاد با عنوان «مناظره دکتر و پیر» که در سال 1338 انتشار یافته و موضوع آن مناظره یک پیرمرد با یک دکتر است در باره مسائل مختلف!
كدخبر: 98216
1397/01/18

پیغام: رضا معتمد مدیر مسئول هفته نامه پیغام در کانال تلگرامی اش نوشت:  پس از آن که ادعاهای حجت الاسلام مصلح ، امام جمعه برازجان در باره «جنون آوری موسیقی» مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت و ایشان را به دلیل چنین سخنانی شهره آفاق کرد، وی روز گذشته در خطبه های نماز جمعه منابع سخنانش را در مورد جنون آوری موسیقی به جهانیان عرضه کرد. وی با انتقاد از انتشار تحریف گونه سخنانش گفت: منبع اظهارات او در باره زیان های موسیقی علاوه بر کتب فقهی شیعه برخی اندیشمندان غربی مانند «دکتر وپیر» است.
اکنون کاشف به عمل آمده است که اصولا اندیشمندی غربی به نام دکتر وپیر وجود خارجی ندارد بلکه آنچه امام جمعه برازجان دکتر وپیر خوانده، در اصل کتابی است از شهید هاشمی نژاد با عنوان «مناظره دکتر  و پیر» که در سال 1338 انتشار یافته و موضوع آن مناظره یک پیرمرد با یک دکتر  است در باره مسائل مختلف!
البته آن هم مناظره ای خیالی است.

 

منبع: