رئیس شورای شهر بوشهر:
حمایت مدیریت شهری از توسعه زیر ساختهای گردشگری
پیغام: رئیس شورای شهر بوشهر از آمادگی مدریت شهری در حمایت از سرمایه گذاران جهت توسعه زیر ساختهای گردشگری در این بندر خبر داد .
كدخبر: 98245
1397/01/19

به گزارش«پیغام» ابوذر دهدار با بیان اینکه امروزه بیشترین توسعه گردشگری در همسایگی دریاها در حال انجام است که  و استان بوشهر با 700 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس امسال در میان سه استان برتر مهمان پذیر در ایام نوروز قرار گرفت که این برای ما جای خوشبختی  است .
وی با بیان اینکه  حضور گردشگران در استان بوشهر به‌صورت فصلی و اغلب منحصر به فصل بهارو نوروز  است ، گفت: در دیگر ایام سال خبر چندانی از حضور گردشگران نیست  هر چند که  استان بوشهر در چهار ماه از سال آب و هوایی بسیار گرم دارد ولی در هشت ماه باقی‌مانده سال آب‌وهوای این استان برای حضور گردشگران مناسب است.
دهدار در ادامه خاطر نشان کرد: در زمینه زیرساخت‌های گردشگری در استان  ازجمله هتل ، کمپ های اقامتی ،اسکله‌های تفریحی، شناورهای گردشگری مناسب، رستوران‌های دریایی، تورهای دریایی  علیرغم برخی اقدامات اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیارزیادی داریم  از این رو یکی از اولویت های ما در مدیریت شهری حمایت از توسعه زیر ساختهای گردشگری در بندر بوشهر است است .
رئیس شورا در ادامه افزود: صنعت توریسم یکی از ارکان اساسی توسعه شهر است از طرفی باید توجه داشت که صنعت گردشگری یکی از منابع مهم تولید درآمد، اشتغال و ایجاد زیرساختها برای نیل به توسعه پادار به ویژه در شهرها محسوب می شود  و یکی از  اولویت  های مدیریت شهری با توجه به جذابیت‌های خلیج فارس و بافت تاریخی بندر بوشهر باید توجه به گسترش جاذبه‌های گردشگری بندربوشهر باشد  

منبع: