تعاونی های دهیاران بوشهر در روستاها اشتغال ایجاد کنند
پیغام: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: تعاونی های دهیاران این استان باید زمینه اشتغال پایدار در روستاها را فراهم کنند.
كدخبر: 98372
1397/01/22

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، بهرام نکیسا روز چهارشنبه در نشست مشترک با روسای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی دهیاران استان بوشهر افزود: تعاونی دهیاران نقشی مهم در توسعه، پیشرفت، آبادانی و ایجاد اشتغال در روستاها دارند.
وی اضافه کرد: منابع و ظرفیت‌های عظیم و خدادادی استان بوشهر فرصتی است تا تعاونی های دهیاران این استان از در آمد پایدار بهره‌مند شوند و زمینه توانمندی اعضا و ایجاد اشتغال پایدار روستاها را فراهم کنند.
نکیسا تاکید کرد: این مهم با حضور مدیران عامل با مهارت‌های لازم در عرصه مدیریتی و اقتصادی و عضویت دهیاری‌های استان در تعاونی‌های یاد شده تحقق می‌یابد.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: تعاونی‌های دهیاران استان بوشهر با هم‌افزایی می‌توانند فرصت‌های شغلی خوبی برای بیکاران در روستاها بوجود آورند.
نکیسا، بر ضرورت تشکیل اتحادیه تعاونی‌های دهیاری‌های استان تاکید کرد و گفت: تعاونی‌های دهیاری‌ها با تشکیل اتحادیه دارای توان رقابتی بیشتری به منظور حضور در بازار کار می‌شوند و باید زمینه و بازاریابی خوبی به منظور صادرات و فروش محصولات و تولیدات روستایی را در داخل و خارج کشور دنبال کنند.
مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در این نشست بیان کرد: با توجه به تغییر دهیاران لازم است که تعاونی‌ها اقدام به تشکیل مجمع عمومی، انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل کنند.
مجید پرویزی افزود: این اداره آمادگی هر گونه همکاری به منظور فعال شدن تعاونی‌های دهیاران استان بوشهر را داراست. 

منبع: