مدیرکل ارشاد بوشهر:
خلیج فارس نمادی از مقاومت و ایستادگی است
پیغام: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: خلیج فارس نمادی از مقاومت و ایستادگی است.
كدخبر: 98390
1397/01/23

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، حمیده ماحوزی چهاشنبه‌شب در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: استان بوشهر دارای مرز آبی بسیار زیادی با خلیج فارس است و بیشترین ساحل را با خلیج فارس دارد.

وی هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های روز ملی خلیج فارس عنوان کرد و ادامه داد: روز ملی خلیج فارس یادآور اقتدار و شوکت ایران و ایرانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ما مرزداران خلیج فارس هستیم، تصریح کرد: مردم استان بوشهر رشادت‌ها و اقدامات بسیار بزرگی برای حفاظت و حراست از خلیج فارس داشته‌اند.

وی با تقدیر از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های روز ملی خلیج فارس بیان کرد:‌ تلاش می‌شود تا این برنامه‌ها به بهترین نحو در استان بوشهر برگزار شود.

ماحوزی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد متولی برنامه‌ها است و برنامه‌های علمی، فرهنگی، علمی، ترویجی و . . . مختلف و متنوعی در این روز در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در برگزاری این برنامه‌ها جهاد دانشگاهی، مرکز اسناد ملی، بنیاد شهید، دانشگاه خلیج فارس، نیروی دریایی، صدا و سیما، میراث فرهنگی و . . . همکاری دارند.

منبع: